Slechts één ploeg in de beker van Limburg

In de beker van Limburg heeft Schulen een geweldige reputatie met een jarenlange winst voor onze heren A.
Deze indrukwekkende reeks werd vorig seizoen doorbroken door de ploeg van Hoeselt waar onze mannen nipt onderuit gingen.
Dit jaar treden we aan met slechts één ploeg in de beker maar dat is een stevige ploeg met Jan, Ward, Matthias en Bruno.

In de poulefase die net achter de rug is, deed onze ploeg het prima de eerste twee matchen werden met een forfaitscore gewonnen tegen Bree en Leo, wat niet vanzelfsprekend met de vele handicappunten die de tegenstanders van onze B-spelers krijgen.

Vorig weekend stond de laatste match van de poulefase op het menu en andermaal tegen een ploeg van Hoeselt. Op papier leek de tegenstand haalbaar: met C2, E0 en D2.
Maar het liep niet van een leien dakje: onze mannen kwamen 3 - 0 achter. Matthias en Jan konden dan milderen tot 4 - 2.
Gelukkig konden Jan en Bruno dan toch nog terug vechten en zo werd het 4 - 4.
Matthias kon uiteindelijk in de slotmatch de winst binnenhalen voor onze ploeg.

Hiermee zijn de poules achter de rug voor onze ploeg en kunnen we uitkijken naar de 1/8° finales in december.

Week 1: Een start met wisselend succes
TTC Schulen start het seizoen 23-24 met 15 ploegen!