Start competitie

In het weekend van 15 en 16 september gaan we terug van start met de competitie.
Onze heren in 1° nationale, 3° nationale en landelijke.
Daarnaast spelen we in verschillende provinciale reeksen: 1° provinciale, 2 ploegen in derde provinciale, 1 ploeg in 4° en 1 nieuwe ploeg in 5° provinciale. Deze laatste ploegen zijn voor onze jeugdspelers die op die manier een stapje hoger kunnen zetten. De twee laatste ploegen spelen thuis op zaterdag om 14 u. Het gevolg is wel dat onze jeugd al eens op verplaatsing mag/moet spelen op vrijdagavond: hopelijk lopen deze matchen niet al te laat uit.

Onze dames komen terug in actie in landelijke zoals vorig jaar.

Onze jeugd speelt met één ploeg bij de cadetten en één ploeg bij - 12. Zo kunnen onze jongste spelertjes ook ervaring opdoen.

Wij hopen op een succesvol seizoen met veel fijne en sportieve ontmoetingen en uiteraard ook goede resultaten.

TTC Schulen start het seizoen 23-24 met 15 ploegen!
Het nieuwe seizoen is gestart